2020 m. vasario 11 d., antradienis

Mano LABAS savitarnos svetainė-Mano Saskaita

Tele2

Einamojo mėn sąskaita savitarnoje

Mano Saskaita

Mano LABAS savitarnos svetainė

  1. Apžvalga - Telia
  2. mano bite lt Sveiki
  3. Mano Pildyk
  4. Pasirinkite prisijungimo būdą - Telia
  5. mano home3 lt - My TVPlay Home Prisijungti
  6. Cgates savitarna

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką "Sutinku". Norėdami gauti "E.sąskaita" sistemos pranešimus apie sąskaitų būsenų pasikeitimą, sutarčių galiojimą pabaigą ir kt. į "Gmail" ("Google mail") pašto dėžutę, siuntėjo adresą noreply@registrucentras.lt turite įtraukti į savo kontaktų sąrašą. Galite ištaisyti klaidas paprasčiausiai iš naujo įvesdami atitinkamus asmeninius duomenis savo profilyje. Išklotinę galima peržiūrėti savitarnos svetainėje Mano PILDYK. Jei praradote prisijungimo priemonę ar išmanųjį telefoną arba pastebėjote įtartinas operacijas savo …. Rinkis ir keisk. Jei esate registruotas „Cgates“ savitarnos vartotojas, prisijunkite. Banke "Swedbank" atlikti mokėjimai mūsų sistemoje atsiras kitą darbo dieną. Norėdami tai padaryti, paprasčiausiai prisijunkite ir spustelėkite „Mano profilis“. Tokia sąskaita turi tokią pačią juridinę galią kaip ir sąskaitos su pateiktu vardu bei pavarde, tokias sąskaitas apmokėti privaloma kaip ir anksčiau. Kas yra dalinė e. sąskaita? Dalinė e. sąskaita – tai e. sąskaita, kurioje pateikiami tik tie duomenys, kurie yra būtini e. Pirmoji būsto programėlė telefone – eBŪSTAS. Duomenys apie įstaigą kaupiami ir saugomi Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registre. Kviečiame jus prisijungti prie modernios ir dar patogesnės BITĖS savitarnos. Buvo uzblokuota mano saskaita su pinigais po menesio gavau atsakyma kad negaliu daugiau naudotis revolut banku, nesupratau kodel, jokio paaiskinimo negavau ir tai pat parase, kad mano pinigai buvo grazinti i pradini inasa, nuo 2019m 10.25d nebuvo grazinti jokie pinigai, negana to isvis per programele negaliu jau rasyti ir klausti kur mano pinigai. Pastebėjote pavojingą situaciją - nutrūkusį elektros laidą, ant elektros linijų užvirtusį medį. Pasirinkite Elektra > Deklaravimas ir vartojimas > Rodmenų deklaravimas Pasirinkite objektą, kuriam norite deklaruoti duomenis (jeigu sutartyje turite kelis objektus, galėsite deklaruoti rodmenis kiekvienam objektui atskirai). Atlikdami šį žingsnį turite įrašyti savo Mokėtojo kodą – jį rasite savo sąskaitos pirmame puslapyje. 4. Įrašykite sumą bei paspauskite Atlikti mokėjimą. Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Versija 1.0.0.114 Duomenys yra konfidencialūs.

Klientų aptarnavimo linija: (8~5) 236 3365 9:00 – 21:00 home@home3.lt Klientų aptarnavimo centro adresas: Žemaitės g. 15, Vilnius Darbo laikas. Jonas 2020-01-14 12:42:53 As dabar apmoku savo saskaitas per Swedbank mokejimu krepseli, per Viena saskaita nemokamai galima apmoketi tik 3 tiekeju saskaitas, o per Swedbank nemokamai ir viena eilute galiu apmoketi visu 8 savo tiekeju saskaitas, vanduo, siluma, svara, internetas, bustas, bite, elektra, dujos.Labai patogu, jokiu problemu ir jums tai rekomenduoju. Mano Home3. Apie mus Kontaktai Karjera Verslui Slapukų politika Privatumo politika. Saugokite savo prisijungimo priemones: kodus įsiminkite, o ne užsirašykite, niekam jų neatskleiskite, apsaugokite savo išmaniuosius įrenginius ekrano užraktu. Jos duomenis galima filtruoti pasirenkant laikotarpį nuo 1 dienos iki 6 mėnesių. Mano paskyra. Atsijungti. Tokia paskyra neegzistuoja. Jūsų naršyklė nėra pilnai suderinama su šia svetaine, dėl to kaikurie elementai gali būti atvaizduojami nekorektiškai. Mano paskyra. Atsijungti. Prisijunkite prie savitarnos. Privatiems. Mobiliojo ryšio ir namų paslaugų savitarna. Per programėlę ar Mano LABAS visuomet lengvai užsisakysi, tikrinsi ir keisi paslaugas net jei sąskaitoje 0 Eur ar 0 MB. Mano sąskaitos | Nemokamas sąskaitų faktūrų išrašymas ir tvarkymas internetu smulkiam ir vidutiniam verslui. Užsisakyk dabar ir palengvink savo gyvenimą. Kituose bankuose arba pašto skyriuose atlikti mokėjimai mūsų sistemoje atsiras 2-5 darbo dienų laikotarpyje. Jei pageidaujate gauti popierinę sąskaitą paštu, taikysime 0,5792 Eur (su PVM) / mėn. mokestį.Jis galioja prisijungusiems prie mūsų nuo 2013 m. Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. Informuojame, kad šiuo metu vyksta verslo klientų perkėlimas į naują savitarną MANO SIUNTOS. Prisijunkite Vartotojo vardas: Slaptažodis: Pamiršote slaptažodį. Sąskaitos likutį gali sužinoti keliais būdais: Junkis prie mano.labas.lt ir pamatyk ne tik likutį, bet ir daug kitų naudingų dalykų visiškai nemokamai; Atsisiųsk Mano LABAS programėlę ir pasitikrink sąskaitos likutį ir kitą informaciją savo telefone nemokamai.

Viena Sąskaita - Visos tavo sąskaitos vienoje vietoje. Einamojo mėnesio sąskaitą savitarnoje rasite skiltyje Sąskaitos --> Einamojo mėnesio sąskaita. Ataskaita apie naudotas paslaugas ir jų …. Viskas apie sąskaitas, sutarties pratęsimą, kredito limitą, mokėjimus, savitarną bei kitus aktualius klausimus. Mano Labas. Prisijungimas prie mano LABAS. Jungtis su Facebook‘u - arba - Prisijungti. Naujoji MANO BITĖ - taip lengviau. Valdykite savo paslaugas ir sąskaitas dar lengviau 24/7. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Duomenys išklotinėje atsiranda per 15 minučių. Įeinančių skambučių išklotinė nėra teikiama. Juridinio asmens kodas — 188659752, adresas: Vasario 16-osios g. 14, 01514 Vilnius, Lietuva. Centro „Mano Kaunas“ siunčiamose sąskaitose pateikiamas tik būsto adresas be vardo ir pavardės. Sąskaitų faktūrų kūrimas dar niekada nebuvo toks paprastas ir lengvas. Saugokite visus savo klientų duomenis vienoje sistemoje, žinokite kurie iš jūsų vėluoja apmokėti ir gaukite apmokėjimą greičiau. Turėdami sąskaitą, reikiamas operacijas galite greitai ir patogiai atlikti internetu, mobiliuoju telefonu ar …. Rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox arba Google Chrome naršykles. Made by: BRIGHT. 1 / 3. Sėkmingai išsiųsta. Ačiū! Su jumis susisieksim e darbo dienomis per 3 val. Sklandžiam svetainės naudojimui, Jūsų naršymo gerinimui ir rinkodarai svetainėje naudojami slapukai. Skambinkite norėdami užsakyti ar pasikonsultuoti dėl paslaugų, praneškite jei sugedo skaitiklis, vagiama elektra ar dujos. Laukiame pranešimų ir dėl netinkamo darbuotojų ar rangovų elgesio, nekokybiškai atliktų. Prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Apmokėkite sąskaitas, registruokite gedimus, matykite, kada vykdomi darbai, sekite naujienas, bendraukite. Mano BŪSTAS. Visos jūsų daugiabučio priežiūros paslaugos. Profesionalumas, išmanūs sprendimai, auganti turto vertė, švari aplinka. MANO BŪSTAS - kontaktai ir rekvizitai. Na iš tikrųjų girdėjau, kad „Revolut“ gavo banko licenciją, gal bus papildomų saugumo reikalavimų – tačiau manęs tai kaip ir nejaudina, nes žinau, kad mano pajamos ir pinigai legalūs, turiu visus pagrindžiančius dokumentus“, – sako Arnas. Sportiški ir stilingi Capeland modeliai simbolizuoja nepriklausomą gyvenimo būdą bei tvirtą charakterį. Ši serija alsuoja charizmatiškumu ir meistriškai įkūnija formas bei funkcijas, kurios kartu sudėjus tampa unikaliomis ir atspindi šio ženklo vardą. O pripliusavęs prie savo LABAS banko kortelę – sąskaitą papildysi žaibo greičiu. Apie EDS Kontaktai D.U.K. VMI svetainė Mano VMI VMI RSS ©2010. Visi klientai, turintys lėšų mokėjimo sąskaitoje, turi ne vėliau kaip iki 2019 gegužės 31 d. 15:00 val. pervesti turimus pinigus į savo sąskaitą, esančią pas kitą mokėjimo paslaugų teikėją, arba atvykti į artimiausią pašto arba „PayPost“ klientų aptarnavimo skyrių. Virtualus kliento aptarnavimo biuras.. Virtualus kliento aptarnavimo biuras. Sužinok daugiau apie „Mano Rimi“ lojalumo programą Akcijos Asortimentas Lojalumo programa.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą